Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Végig játszás

2010.06.30
LOS SANTOS KÜLDETÉSEK Bevezetés (Nehézség: könnyű) A reptérről befelé régi, de nem kedves ismerősökbe botlottam. San Andreas legkorruptabb rendfenntartói azonnal egy zsarugyilkosság nyakamba varrásával zsaroltak meg, majd kidobtak legnagyobb riválisunk területén. Szerencsére egy BMX-en hamar kitekertem a veszélyes környékről. Tipp: A sprint kerékpáron is működik, ekkor veszettül elkezdem taposni a pedált! Sweet & Kendl (Nehézség: könnyű) Hazaérve régi barátom, Big Smoke fogadott. Kocsiba vágtuk magunkat, hogy találkozzunk a testvéreimmel, akik a Los Santos-i temetőben, anyánk sírjánál vártak ránk. A bátyám, Sweet nem repesett a boldogságtól; évek óta neheztel rám, amiért itt hagytam a családot. Miután a nővérem, Kendl elment, hogy az új pasijával találkozzon, régi ellenségünk, a Ballas emberei törtek ránk. Big Smoke kocsija felrobbant, így kénytelen voltam újra nyeregbe pattanni. Útközben hazafelé kettéváltunk, én a mindig beszívott Rydert követtem, és néhány levágással sikerült is leráznunk a minket kergetőket. Tipp: Megfigyeltem, hogy üldözőim általában balról próbálnak előzni, így a hajsza hevében könnyen oszlopoknak, házsarkoknak terelgethetem őket. Ryder (Nehézség: könnyű) Ryder leszólta a sérómat, így elmentünk a borbélyhoz. Mivel igencsak le voltam égve, hanyagolnom kellett a menő frizurákat. Utána pizzáztunk egy jót (egyenek csak a nyulak salátát!), míg Ryder úgy nem döntött, hogy kirabolja a boltot. Hamar menekülésbe fordult a dolog, de legalább jóllakottan térhettem haza. Tipp: egy shotgun engem sosem ijeszthet meg, ezért elfutás helyett érdemesebb volt lecsapni az étterem pincérét, így máris kezembe vehettem első komolyabb fegyveremet. Lefújva – Tagging Up Turf (Nehézség: könnyű) Sweet magával vitt, és átfújtuk néhány rivális banda graffitijét a saját jelünkkel. Hogy izgalmas is legyen, mindezt a Ballas területén csináltuk. Tipp: A zsaruk belekeverése nélkül is megy ez, ha nem látják, hogy sprayzek, és ha harc helyett inkább lefutom a két bandatagot a sikátorban. Takarítás – Cleaning The Hood (Nehézség: könnyű) Mivel a távollétem alatt számos régi cimbora veszett el a drog mámorában, elindultam kitisztítani a környéket. Végül Ryderrel megtaláltuk a terjesztési fészket, ahol négy dílernek mutattuk meg, milyen az, amikor valaki igazán elszáll. Tipp: Bátran használhattam a fegyverem a söpredék pusztításában, a rendőröknek nem nagyon akaródzott akadályozni minket. Vizit – Drive-Thru (Nehézség: könnyű) A fiúk kajálni akartak, úgyhogy elvittem őket a közeli Csirkefogóba. Elég rövid út volt, mivel észrevettük, hogy a Ballas-legények keménykedni akarnak a területünkön. Gyorsan leszorítottam őket az útról, amíg a fiúk kilyuggatták a kasztnijukat… no meg őket is. Néhány rendőr ugyan feltűnt a színen, de hamar lemaradtak a visszaút alatt. Tipp: Elinduláskor megálltam a kiszáradt folyómedernél, ahol egy automata fegyver volt elrejtve a híd alatt. Ezzel már vezetés közben is lőhettem, így hamarabb elintéztük a Ballas autót. Átutazóban – Drive-By (Nehézség: könnyű) Rövid lőgyakorlat és a banda színébe öltözés után ismét Ballas területre hatoltunk be, néhány trófea levadászása végett. A könnyű menet után ugyan kaptam két csillagot a zsaruknál, de a közeli autófestő műhely rendezte a problémát. Tipp: Az autót állandóan mozgásban tartva, a bandatagokat elgázolva a feladat gyerekjáték volt. Sweet csaja – Sweet's Girl (Nehézség: könnyű) A tesóm hívott, hogy a nőjével szorult helyzetbe kerültek, épp lőnek rájuk, ezért jó lenne, ha odatolnám a képem. A szokásos gázolásos érkezésemmel igencsak visszavettem a tűzharc hevességéből, a maradék ellenállást már hamar legyűrtük. Tipp: Amikor kilőtték alólam a kocsit, elszaladtam, és egy újabb járgánnyal tértem vissza a csatába. Cesar Vialpando (Nehézség: könnyű) Sweet aggódott nővérünk új pasija miatt, ezért átszólt az autószerelő haverjának, aki egy igazi lowrider autóval várt rám. Ezzel elmentem az ifjú pár után a pályaudvar mögötti versenyre, ahol persze maximum tét mellett aláztam le a helyi menőket. Tipp: A szerelővel beépíttettem egy nitrót is az autóba, ami a következő feladat során bizony jól jött. Invázió – Home Invasion (Nehézség: könnyű) Éjszaka meglátogattuk az Ezredest, és amíg Ryder őrködött, én kirámoltam a fegyveres ládákat a lakásból. Az ellesett technikával később egyedül is el-eljártam fosztogatni. Tipp: Bár látszólag öt láda van a házban, az ágy alatt egy hatodik is lapul. Vonatozás – Catalyst (Nehézség: könnyű) Ryder és én újabb összetűzésbe keveredtünk Ballas területen. Bár az emberek nagyját elgázolva érkeztem az alagúthoz, a két hullámban támadó ellenfelek legyőzésével még nem lélegezhettünk fel. Miután felmásztam a vonatra, az nekilódult az állomás felé, így kénytelen voltam ledobálni a ládákat, egyenesen Ryder kezébe. Tipp: A síneken gond nélkül eljuthatok a város távoli részeibe is, hiszen nincs forgalom. Angyalbőrben – Robbing Uncle Sam (Nehézség: közepes) A falon átmászva a Nemzeti Gárda telepére jutottam, ahol néhány őr likvidálása után elkezdtem felpakolni a teherautónkra a fegyvereket. Gyorsan haladtam, főleg miután rájöttem, hogy ügyesen manőverezve egyszerre két ládát is felkaphatok a targoncával. Néha megálltam és segítettem Rydernak lelődözni a felbukkanó bakákat. Csodálkoztam is, hogy alig őrzik a bázist, de amikor elindultunk a telepakolt járművel, forró lett a helyzet. A tükörből folyamatosan figyelve, a dudára tenyerelve irányítottam társam, hogy mikor hajítson üldözőink felé egy-egy ládát. Tipp: Ha a belső kaput nyitottam ki előbb, oda tudtam targoncázni mind a hat ládát a bejárathoz, így amikor Rydert beengedtem, csak fel kellett emelgetni őket a platóra (a felpakolás után be is tolathattam volna a garázsba, hogy aztán szemtől szembe rendezzem le a gárdistákat). OG Loc (Nehézség: könnyű) A fiúk megkértek, hozzuk ki Jeffet a börtönből, aki ma szabadult. Hát öregem, ez nem semmi egy fazon: háklis, ha nem OG Locnak hívjuk, és állandóan jön az idióta rigmusaival. Na mindegy, utána elvittük egy „barátjához”, aki azonban menekülőre fogta a dolgot. Némi motoros üldözés után gondoskodtunk róla, hogy többé ne lopjon rímeket senkitől. Tipp: Nem volt szükség nyaktörő iramra, mivel Freddy állandóan heccelt minket, így könnyen a nyomában maradhattam. A menekülő ember – Running Dog (Nehézség: könnyű) Megint összefutottam a két zsaruval, amikor átmentem Smoke-hoz. Együtt furikáztunk, nyugodt napnak ígérkezett, amíg a haver le nem állt beszélgetni két alakkal. A duma vége az lett, hogy Smoke lecsapta az egyiket, én meg rohanhattam a nyúlcipőt kötött másik után. Szerencsére a sok futóedzés megtette hatását, hamar lesprinteltem a csávót, és a közeli lövések elől nem könnyű elszaladni… Tipp: Ha futás közben lököm fel a fickót, még lőszert sem kell pocsékolnom rá. A sínek rossz oldalán – Wrong Side of the Tracks (Nehézség: könnyű) A két tetű zsernyák rászállt Smoke-ra… Kimentünk a pályaudvarra, ahol néhány mexikói balfék parádézott a vonaton. Megmutathattam, mit tudok egy krosszmotor nyergében, míg Smoke levadászta a chilizabálókat. Tipp: A jobb oldali sínpár külső oldalán maradva gyerekjáték a feladat, hiszen könnyen kikerülhettem a síneken maradt autót és a szembejövő vonatot is. Ez csak üzlet – Just Business (Nehézség: közepes) Smoke megkért, hogy kísérjem el egy tárgyalásra. Gondoltam, hogy nem valami nyakkendős összejövetel lesz, de ekkora balhéra nem számítottam. A belső és külső tűzpárbaj után motorra pattantunk, és díszkísérettel hajtottunk át a városon. Üldözőinket nehezen ráztam le, csak a folyómeder lezárt csatornájába hajtva, majd ott a robbanó hordókat kilőve sikerült megszabadulnunk tőlük. Valaki filmes láthatta a produkciónkat, mert néhány évvel később egy moziban ugyanez az üldözés köszönt vissza… Tipp: Az épületben találtam golyóálló mellényt, a blokádnál a középső autót megsorozva felrobbantottam a teljes gyülekezetet, de a kamionra kár volt lőszert pocsékolnom, úgysem tehettem kárt benne. Tenger-parti – Life’s a Beach (Nehézség: könnyű) A parti házban megvártam az estét, és meglátogattam OG-t. Addig nyivákolt, míg megígértem, hogy szerzek hangrendszert a bemutatkozó partijára. Lementem a partra, ahol bitang tánctudásommal elbűvöltem a DJ-t. Miután kivágtam a kocsijából, már gondolom nem volt annyira lelkes… A lényeg, hogy a motyó a garázsban landolt. Tipp: A parton előre indulva egy keskeny hídon át vezet az út, ami nekem nem jelentett gondot, ám üldözőim csúnyán elakadtak rajta. Madd Dogg dalai – Madd Dogg's Rhymes (Nehézség: közepes) A helyi nagymenő házában tett látogatásom a csendes lopakodás jegyében telt. A késes mutatvány után már egy hangtompítós pisztoly is a rendelkezésemre állt. Tipp: Vettem egy drága házat a hegyen, aminek üres garázsa szinte kiáltott Madd Dogg Rolls Royce-a után. Fontos, hogy még az akció előtt meglovasítsam, mert tartok tőle, hogy utána már csak hűlt helyét találnám. Tűz a víz alá! – Management Issues (Nehézség: közepes) OG most Madd Dogg menedzserét pécézte ki magának. Az egyetlen alkalom, amikor a fickó egyedül van, egy díjátadási ceremónia. Előbb leszorítottam egyik sofőrjének autóját, majd a közeli autószerviz meglátogatása után csatlakoztam társaimhoz. A konvoj megérkezett, a balfék beszállt, majd meg sem álltam vele a mólóig. Itt egy látványos vetődés közben a tenger fenekére küldtem a figurát. Tipp: Ha már a mólónál voltam, felmerült bennem, hogy átúszom a túlpartra, és felfedezem magamnak a teljes megyét. Megtehettem volna – de van még itt dolgom bőven. Házibuli – House Party (Nehézség: közepes) OG bulija előtt elmentem sérót csináltatni, és valami menő göncöt venni. A parti nyolc után kezdődött, és rettenetesnek indult, de aztán ránk rontott pár Ballas fickó, és felpörgették a hangulatot. Három hullámban támadtak, először az autó, majd a híd felől, végül minden irányból. Tipp: A parti előtt hazaugrottam pihenni kicsit (értsd: save game). A harc közben végig mozgásban maradtam, folyamatosan lőttem; elsősorban Sweetre kellett vigyáznom, nehogy tűzvonalba kerüljön. Tüzes vágy – Burning Desire (Nehézség: közepes) Meglátogattam a fánkzabálókat, akik egy sikátorba küldtek néhány molotov koktélért, majd egy felgyújtásra ítélt házhoz irányítottak. Miután minden ablakon bedobtam a csomagot, és lelőttem a felzavart mexikóiakat, észrevettem egy csapdába esett lányt az emeleten. Felszaladtam hozzá, megkerestem a tűzoltó készüléket a konyhában, és kimenekítettem Denise-t, visszatérésem óta első barátnőmet (már ha a prostikat nem számoljuk…). Tipp: A molotovok eldobása előtt mentem egy kört a ház körül, lelőttem a mexikóiakat, így az akció közben már nem zavartak. Szürkeimport – Gray Imports (Nehézség: közepes) Megint megtaláltak a zsaruk egy feladattal: egy oroszt kellett kifüstölnöm a dokkoknál. A robbanó hordókat kihasználva utat vágtam a raktárházban, a lépcső alól fölvettem az AK-t, és beleengedtem néhány tárat az oroszba. Golyóálló mellény ide vagy oda, nem sok esélye volt elérnie a járművét. Tipp: Az ajtón kívülről is lelőhettem a célszemélyt, ekkor nem kell hosszasan szaladgálni utána. Vadászat – Doberman (Nehézség: közepes) Elmentem a fegyverboltba (később visszajöttem, és megtanultam két fegyverrel lőni egyszerre), majd a Glen Parkba. Leszedtem a szemem elé kerülő Ballas fickókat, ezzel kirobbantva egy hosszú, többlépcsős bandaháborút. Miután a miénk lett a terület, elintéztem a menekülni próbáló dílert is. Tipp: A hullámokban támadó bandatagokat egyszerűbb autóval elgázolni. Los Sepulcros (Nehézség: közepes) Magam köré gyűjtöttem néhány srácot, és elmentünk a temetőhöz. A tűzharcban az ellenség elhullott, mi meg felkeltettük a rendőrség figyelmét, így kísérettel érkeztünk haza. Tipp: Vetődés, lövés, sírkövek és fák fedezékként használata a temetői harc sikerének kulcsa. Családegyesítés – Reuniting the Families (Nehézség: közepes) Békekötési találkozóra hívtak minket, de helyettük a zsaruk csapdájába futottunk. Smoke és Ryder magunkra hagyott minket, így egyedül kellett megmentenem Sweet alfelét. A kötélen ereszkedő kommandósokig nem is volt gond, a helit is megsoroztam AK-val, de az utcán bekeményedett a szitu. A végén alaposan megnyirbáltuk a rendőrség létszámát. Tipp: A motelben lassan, görnyedve araszoltam előre, így szinte karcolások nélkül úsztam meg a kalandot. Az autóban a felkapaszkodó motoros rendőrökkel kellett vigyázni. A zöld szablya – Green Sabre (Nehézség: közepes) Cesar felhívott, hogy valami fontosat mutatna. Bíztam benne, találkoztam vele, de amit ott láttam, attól felfordult a gyomrom. Becsaptak, elárultak… ráadásul a legjobb barátaim! Akkor belém villant: Sweet is bajban van! Őrült sebességgel száguldottam át a városon, és még idejében érkeztem, hogy megmenthessem a megsebesült bratyót. A dolognak a rendőrség érkezése vetett véget. Sweet kórházba került, engem meg Tenpennyék vittek magukkal. Elvittek az isten háta mögé, elvették a fegyvereimet, és csak egy fényképezőgépet adtak. Tipp: Megérkezésemkor a bátyus még tartotta magát, így először kocsival gázoltam el pár Ballas pribéket. Utána hol az autókat használtam fedezékként, hol újfent bepattantam egybe, és onnan lövöldöztem kifelé. VIDÉKI KÜLDETÉSEK A védett tanú – Badlands (Nehézség: könnyű) A cuccomnak annyi, és Los Santosban sem voltam túl népszerű (az összes területünk odalett, pénz sem folyt be többé, és még a házam környékét is ellenséges bandák uralták), ideje volt hát felfedezni a vidéki környezetet. Tenpennyék figyelmeztetése ellenére bármikor visszatérhettem a városba némi lőszer begyűjtése végett, de én inkább – mivel a pénzem megmaradt – megvettem pár újabb házat, és elindultam a rendőrök által előírt kivégzést végrehajtani. A szövetségiek védett háza előtt leraktam a motort, és a fák között hátulra lopakodtam, majd amikor mind a négy őr elöl volt, a hátsó ajtón bementem, és a pisztolyommal lelőttem a tagot (nem használhattam durvább fegyvert, mert felismerhető fényképet kértek bizonyítékul). A szövetségieket már komolyabb fegyverekkel fogadtam. Végül lefotóztam a hullát, és a képet a megadott helyre vittem. Tipp: A letámadás taktikája is működött volna itt, ráronthattam volna a kunyhóra, lelőhettem volna a fickót a döbbent ügynökök orra előtt, majd gyors fotó után a motorral leugrathattam volna a hegyről. Határozottan gyorsabb módszer, de beszedtem volna pár golyót… A tartálykocsi – Tanker Commander (Nehézség: könnyű) Catalina nagy ötlete, a benzinkút kifosztása nem jött össze, így elkötöttük a tartálykocsit. Mivel életemben nem vezettem még ekkora járművet, szokatlan volt a dolog, főleg hogy üldözőink is akadtak. Miután a naftát leszállítottuk, hazamehettem. Később még négy tankert kötöttem el, és szállítottam le rendben Whittakernek. Tipp: Ha már ennyi krosszmotor van vidéken, és ilyen nagyok a távolságok, célszerűnek tűnt lerövidíteni az utat, árkon-bokron át. A nagy kaszálás – Body Harvest (Nehézség: könnyű) Sokan kergetik az igazságot; én megtaláltam, méghozzá egy szakadt hippi képében. Annak ellenére, hogy Tenpenny mutatott be neki, nem tűnt nagyon gáz alaknak. Elküldött egy farmra, hogy szerezzek neki kombájnt a kábítószer betakarításához. A gazdák nem szívesen váltak meg a gépüktől, így némi harc árán tudtam csak megszerezni. Amikor azonban felmászhattam a fülkébe, már senki nem álhatott az utamba! Ekkortájt tudtam meg, hogy a közelben vezet Smoke drogterjesztési útvonala, valamint Catalina is hívott, hogy látni akar. Tipp: A farmra egyetlen lövés nélkül, balról kerülve is bejuthattam volna, kifelé menet már úgy sincs senki, aki megállíthatna. Esélytelenül – Against All Odds (Nehézség: közepes) Maradt még három kirámolandó hely Catalina listáján (a lökött tyúk közölte, hogy belém van esve); a fogadóirodával kezdtük. Bent dobtam némi plasztikot a széf szobájának ajtajára, majd magára a széfre is, és a biztonságos távolból felrobbantottam. A visszaút nem volt leányálom, a négycsillagos körözés lelkessé tette üldözőinket. Szerencsére Dillimore-ban ismertem egy festőműhelyt… Tipp: Dél felé néző orral parkoltam le a fogadóiroda előtt, így rögtön a műhely felé vehettem az irányt. Választhattam volna a nyílegyenes utat, vissza Catalina házához, akkor földutakon kellett volna menni, ami a sheriff terepjáróinak kényelmesebb terep, de a SWAT egységek azonnal elakadnak rajta. A kiskocsma – Local Liquor Store (Nehézség: közepes) A következő helyszín a helyi italbolt, lett volna, de elkéstünk: néhány idióta az orrunk előtt rámolta ki a helyet. Catalina leszedte az egyiket, így felpattanhattunk a gazdátlanná vált quadra, és a nyomukba eredhettünk. Miután elkaptuk mindhármat, visszamentünk összeszedni az elszórt pénzes táskákat. Catalina érzései apadnak, már csak barátnak akar… Tipp: Bár hamar utolértem őket, jó volt tudni, hogy akár a városszéli kalyibájukig is üldözhettem volna a gazfickókat. Ugyan összeszedtem egy körözési szintet, de ezeken a hegyi ösvényeken nem járnak rendőrök. A kisvárosi bank – Small Town Bank (Nehézség: könnyű) Irány az utolsó helyszín, Palomino Creek, ahol a bank biztonsági őrét lelőttem, miután a riasztó hangjára feltámadt a harci kedve. A három ATM szétverése/szétlövése után a hátsó sikátorba szaladtunk, egyenesen egy vagon rendőr karjaiba. Miután két rendőrségi motort zsákmányoltunk, megpróbáltuk lerázni a zsernyákokat. Catalinát elkapták, nekem kellett kiszabadítani. Ennek ellenére közölte, hogy szakít velem. Tipp: Az ATM-ek két, külön lerombolható részből állnak. A motorok megszerzése után különválva haladtunk, megosztva üldözőink erejét. Wu Zi Mu (Nehézség: közepes) Újabb arcokat ismertem meg, egy szimpla autóversenyen. Tipp: Sok időt megtakarítottam, amikor a hajtűkanyarokat levágtam a földúton. Viszlát drágám! – Farewell, My Love... (Nehézség: közepes) Ugyanaz a verseny, csak most fordított irányban, ráadásul Catalina és új, hallgatag pasija ült a többi autó volánja mögé. Az új srác nem rossz, de még kell pár év, mire megtanulja a vezetés minden csínját-bínját. Tipp: A legtöbb esetben a következő szakasz jelzésének irányában nyílegyenesen rövidíthettem. Megyünk San Fierróba? – Are you Going to San Fierro? (Nehézség: közepes) Miután átautóztam a fél megyét Truth farmjáig, épp időben érkeztem, hogy segítsek neki felgyújtani a kábszerültetvényt. A legtávolabbi sorral kezdtem, mert tudtam, hogy a lángszóróban nincs elég nafta egyszerre felgyújtani mindent. Amint végeztünk, megjelent a egy helikopter, de Truth minden eshetőségre felkészülve légvédelmi rakétát is tartott otthon. A heli egy idő után egyhelyben lebegett, kitűnő célpontot nyújtva. Tipp: Az Anyahajót (Truth autója) leggyorsabban a ház mögötti réten át indulva, a vasúti síneken juttathattam el San Fierróba. SAN FIERRO KÜLDETÉSEK Parkolj és utazz! – 555 We Tip (Nehézség: könnyű) Végre feladat adódott, elmentem a Vank Hoff Hotelhez, majd követtem a parkolófiút a garázsba, és elvettem az egyenruháját. Megvártam a hadügyes fickó autóját, hazafurikáztam vele a saját garázsomhoz, majd a bizonyítékok elrejtése után visszatéptem a hotel parkolójába (persze karcolás nélkül, különben gyanút fogtak volna). Mire a parkolófiú jött az autóért, már az utcáról hívtam a zsarukat. Később visszatértem a hotelhez, és végrehajtottam pár parkolást, így újabb állandó pénzbevételhez jutottam. Rombolás – Deconstruction (Nehézség: könnyű) A munkások zaklatták Kendlt, átmentem hát hozzájuk egy kis csevejre. Masszív lövésekkel adtam nyomatékot nemtetszésemnek. Egyik dózerüket lenyúlva pillanatok alatt leromboltam szánalmas viskóikat, majd a művezetőt a pottyantós WC-vel együtt egy gödörbe helyeztem. Hogy az erre tévedő gyerekeket megóvjam a lyukba eséstől, a gödröt friss betonnal kiöntöttem. A munkások azóta nem zaklatták Kendlt… Tipp: A robbanó hordókat már messziről szétlőhetjük, így nem kell annyira vigyáznunk a dózeres manővereknél. Paparazzi – Photo Opportunity (Nehézség: könnyű) Régen nem mozdultam ki a városból, így kapva kaptam az alkalmon, amikor Cesar hívott, hogy buli van készülőben. Felvettem Blueberryben, majd elmentünk Angel Pine-ba. A tetőre mászva remek rálátásom nyílt a találkozóra érkező alvilági fejesek lefotózásához. Tipp: A hosszú utazások alatt bebizonyosodott, hogy San Andreas rendőrei nem használnak traffipaxot. Jizzy (Nehézség: közepes) Telepakoltam minden zsebemet lőszerrel, és elmentem a Gant híd alatti klubba, Jizzy B-nek bemutatkozni. A stricikirály adott egy autót, és néhány megbízást, amiben a lányait kellett fuvarozni, megvédeni, illetve megbüntetni, amikor egyikük ki akart lépni a bizniszből. A testőrök terepjáróját hamar felrobbantottam, a limuzin sofőrje viszont nagy igyekezésbe fogott, eltartott, mire bebüntettem. A rendőrök elől az egyik biztonságos házban húztam meg magam. Tipp: Létezett volna egy rövidebb megoldás is, a limuzin kezdeti lassú, gyanútlan tempóját kihasználva elévághattam volna, és rakétavetővel tehettem volna pontot a feladat végére. T-Bone Mendez (Nehézség: közepes) A klubból ezúttal egy rablás megakadályozásához küldtek, ahol motoros üldözés vette kezdetét. Az elsőket hamar utolértem, és visszavettem tőlük a táskákat, de sietnem kellett, mert öt perc elteltével a megmaradtak elindultak egy találkapontra, és ha bármelyikük odaért volna, buktam volna a megbízást. Tipp: Először lövöldöztem a menekülőkre, aztán rájöttem, hogy csak melléjük kell hajtanom, és elragadni a csomagokat. Mike Toreno (Nehézség: közepes) Megint meg kellett mentenem valakit, elmentem hát a reptérre. A fickók gázolással történő likvidálása ismét remekül bevált. Miután Toreno kiszabadult, szétlőttem a furgont, és a limóval visszatűztem. A rendőri kíséret csak az autófestő műhelyig jelentett gondot. Tipp: A furgon kiiktatását felgyorsítottam egyetlen rakétalövés idejére. A visszaúton a síneken kikerültem a legtöbb rendőrautót. A kísérő – Outrider (Nehézség: közepes) Elmentem a furgonhoz, ott átszálltam a krosszmotorra, miután begyűjtöttem a rakétavetőt és a mesterlövészpuskát. Egyszemélyes kíséretként előrementem az első blokádig, és ott egyetlen – a középső verdára leadott – lövéssel kiiktattam a három autót, majd leszedegettem a túlélőket. Ezt megismételtem a második és a harmadik blokádnál is, külön figyelve az ablakokban és a tetőn megbújó fickókra, majd meggyőződtem róla, hogy a furgon célba ért. Visszafelé a zsaruk már kerestek, így átfestettem a kocsit. Tipp: A visszaúton lecseréltem a sérülékeny motort egy masszívabb kocsira, és egyből a mentési pontra hajtottam, így a zsaruknak még megérkezni sem volt idejük. Csiganyom – Snail Trail (Nehézség: könnyű) A zsaruk visszatértek, és elpanaszolták, hogy egy helyi újságíró szaglászik utánuk, és ma készül átvonatozni Los Santosba, hogy találkozzon az informátorával. Naná, hogy nekem kellett elintéznem mindkettejüket. Átszaladtam az építkezésre, a betoncsőben elrejtett mesterlövészpuskáért, majd gyors sprint következett a pályaudvarra érkező vonathoz. A falnak támasztott motoron üldözőbe vettem a szerelvényt, vigyázva a szemből érkező vonatokra. Az első állomásnál a célpontom kiszállt; megvártam míg felmegy a lépcsőn, és taxiba száll – csak ekkor indultam utána, és követtem tisztes távolságból. Amikor kiszállt a taxiból, simán leszedtem mindkét célpontot. Végül volt még egy hosszú utam, vissza San Fierróba. Tipp: Még az állomásra érkezés előtt megelőztem a vonatot, így a célpontok előtt feljöttem az aluljáróból, és elbújtam egy közeli ház udvarán. A piros lámpáknál megállt a taxi, ott figyelnem kellett, nehogy kiszúrjanak. Jéghideg hirig – Ice Cold Killa (Nehézség: könnyű) Este elindultam, hogy lezárjam közös ügyeinket Jizzyvel. Cesar kölcsönadta kedvenc hangtompítósát, de ő még nem ismer engem igazán… Motorral mentem, amit a parkolóban hagytam, majd felszaladtam az építkezés állványzatán, és onnan leugrottam a klub tetejére. Itt belopakodhattam volna Jizzyhez, de én inkább leugrottam az emeletről, és mielőtt az őrök felocsúdhattak volna, befutottam hozzá. A bájcsevej után a menekülő Jizzy limuzinját megsoroztam a motorról, majd elvettem a telefonját. Tipp: Még egyszerűbbé tehettem volna a hajszát, ha még megérkezésemkor kilövöm Jizzy limójának kerekeit. A 69-es móló – Pier 69 (Nehézség: közepes) Eljött a bosszú ideje: felmentem a tetőre Cesar mellé. Távcsövessel lekapcsoltunk pár fickót a szemben lévő ház tetejéről, majd befutottunk a mólóra. Toreno meglátott minket a helikopteréről, de rá majd később lesz gondom… Kitakarítottuk a mólót, majd kilyuggattuk T-Bone fejét. Ryder érezte a vesztét, de azért megpróbálta a lehetetlent: elmenekülni előlem. Csónakom hamar utolérte az övét, így néhány sorozat után Rydert végleg kivontam az egyenletből. Tipp: Megtehettem volna, hogy még a partról, a távcsövessel lövöm le Rydert, megspórolva az egész csónakos üldözést – de akkor nem láthattam volna a rémületet az arcán… Toreno utolsó repülése – Toreno's Last Flight (Nehézség: nehéz) Elmentem a belvárosba, a megadott helyre, és felmásztam a helikopter-leszállóra. Lelőttem az őröket, majd a rendőrségtől kísérve követtem, és meg is előztem a helikoptert, miután kitaláltam, hogy dél felé repül. Bevártam, és néhány rakétával végleg kiiktattam egy újabb zavaró elemet. Tipp: Számos módon egyszerűsíthettem volna ezt a feladatot, kezdve azzal, hogy csak a leszálló platformon álló őrt lövöm le, amitől a rendőrök még nem kezdenek el üldözni, egészen addig, hogy felszállás után közvetlenül, mindenféle üldözés nélkül szétrobbantom a helikoptert. Na de akkor hol maradt volna a móka? A találka – Mountain Cloud Boys (Nehézség: közepes) Meglátogattam ázsiai cimborámat, aki megkért, hogy kísérjem el egy találkozóra. Az ügylet úgy alakult, ahogy vártam: kisvártatva heves tűzharc alakult ki. A leszámolás után kocsiba vágtuk magunkat, és amíg én úgy forgattam a taligát, hogy Woozie könnyedén tudjon célozni, ő felrobbantotta a két, minket üldöző járgányt. Tipp: Mivel volt nálam pár rakéta, a sikátorbéli lövöldözést igen gyorsan és hathatósan fejeztem be. Ran Fa Li (Nehézség: könnyű) Kimentem egy autóért a reptérre, majd – óvatosan, vigyázva rá – elvittem egy parti garázsba. Közben többször próbáltak megállítani, hol torlaszul elém álló autókkal, hol fegyveres üldözőkkel. Tipp: Az elénk álló teherautóknál bátran odapasszíroztam autómat a falhoz, még így is kevesebb sérülést szedett össze, mintha leálltam volna harcolni. A motorosok érkezése előtt kiszálltam, és puskával lőttem őket, így az autó nem sérült. Csali – Lure (Nehézség: nehéz) Érdekes versenynek néztem elébe. A rám váró terepjáróval el kellett mennem vidékre, ahol abból állt a viadal, hogy nem időre kellett teljesítenem a távot, hanem csak egyszerűen el kellett jutnom a kocsival a célig. Tipp: Az elején bevállalósan, kamikaze módon hajtottam, így sikerült lehagynom a fegyvereseket, utána már csak a vezetésre kellett koncentrálnom. Terepjáróhoz méltón, nyílegyenesen, árkon-bokron át mehettem a szakaszt jelző pontok felé. Búvár Kund – Amphibious Assault (Nehézség: könnyű) Miután kiderült, hogy Woozie nem tud úszni, nekem kellett beúsznom a tankerhoz. A víz alatt nem vettek észre, amikor meg feljöttem levegőért, mozdulatlan maradtam, így észrevétlenül értem el a hajót. A hajón lopakodnom kellett, és a késemet vagy hangtompítós fegyveremet használva intéztem el az őröket. Tipp: Átmehettem volna Rambóba, félretéve mindenféle lopakodást, és a felszínen végiggyorsozva úszhattam volna el a hajóhoz, bevállalva pár lövést, majd folytathattam volna az ámokfutást a hajó fedélzetén is. De hát nem ráérek…? Da Nang Thang (Nehézség: közepes) Egy helikopter lövészeként indultam a Da Nang Thang banda konténerhajójának, leszedtem pár fickót, ám egy rakéta túl gyorsan jött, így lezuhantunk. Az összes fegyverem elúszott, így egy szál késsel kellett végigsasszéznom a konténerek között. A raktérben kiszabadítottam a foglyokat, majd visszamásztam a konténereken, fel a hídra, aztán a kapitány kiiktatása után vissza, le a csónakhoz. Tipp: Mivel a feladat nem volt időhöz kötve, ki is úszhattam volna a partra, hogy teljes fegyverzetben jöjjek vissza a fedélzetre… SIVATAGI KÜLDETÉSEK Monster (Nehézség: könnyű) A megadott címre érve fényűzően berendezett, de elhagyatott ranchot találtam. Az ismeretlen házigazda hangosbeszélőn arra utasított, hogy üljek az udvaron parkoló monster-car kormánya mögé, és teljesítsem a GPS koordinátákkal felállított versenypályáját megadott időn belül, amolyan teszt gyanánt. Legszívesebben hagytam volna a fenébe a rejtőzködő aberráltat, de mivel információi voltak a családomról, megtettem, amit kért. Tipp: A járgányban nem volt kézifék, cserébe viszont – hála az öszkerékhajtásnak – a legdurvább emelkedőn is simán felmászott. Gépeltérítés - Highjack (Nehézség: közepes) A kis próba után az ismeretlen végre felfedte magát… Na de éppen Toreno? Ráadásul titkos kormányügynök?! Ez még nekem is sok volt… Meglehetősen összezavarodva fogadtam el első „hivatalos” megbízásomat, egy rivális ügynökség kamionjának elrablását. Mivel szükségem volt társra, felhívtam Cesart. Lelkesen jött, hiszen nem tudta, mi vár rá… Amikor aztán a motoron ülve az autópályán üldöztük a kamiont, és felvetettem neki, hogy esetleg átmászhatna rá menet közben... nos, akkor némileg alábbhagyott a lelkesedése. A végén persze gond nélkül leszállítottuk a cuccot a garázsba. Tipp: Mivel nyílegyenesen a híd felé vettem az irányt, és a szembejövőkkel nem törődve, a lehajtón robogtam fel a hídra, még a hosszú egyenesen szakaszon értem utol a kamiont, így volt bőven időnk, amíg Cesar rászánta magát az ugrásra. Garázsmenet - Zeroing in (Nehézség: könnyű) Ha már úgyis visszamentem San Fieroba, megvettem a Wang autókereskedést, és hogy ne álljon üresen, úgy gondoltam, lopok néhány autót. Zero készített egy mobiltelefon-pozícionálót, így könnyedén a nő nyomába szegődhettem. Hamar utolértem, és rendőr módra kiperdítettem az autóját – majd őt magát is kipenderítettem az autójából. Tipp: Megnyugtató volt a tudat, hogy az ellopott jobbnál jobb járgányok ezután rendre ott sorakoznak a kereskedésben. Próbaút - Test Drive (Nehézség: könnyű) Cesarral elmentünk egy konkurens autókereskedőhöz, majd az emeleten rövid próbaútra indultunk a kocsikkal… jobb híján az ablakon át. Cesar ment elöl, én könnyedén tartottam a tempót mögötte. Egyszer a frászt hozta rám, amikor egy szűk sikátorban azt vettem észre, hogy a zsaruk eltorlaszolták a túlsó végét, és rükvercben kellett távoznunk a helyről… Tipp: Természetesen eztán mindkettőnk autója a kereskedést gazdagította. Vámszabadterület - Customs Fast Track (Nehézség: könnyű) Cesarral lementünk a kikötőhöz, mivel fülest kapott, hogy egy nekünk kellő kocsi érkezett az egyik konténerben. Az informátor ugyan azt mondta, megjelöli a jó dobozt, de a daruba felmászva semmilyen jelölést nem láttam. Így aztán nekiálltam egyesével a kipakolásnak… A második vagy harmadik konténerben megtaláltuk a keresett autót, ám néhány váratlan vendég érkezett, így sietve lemásztam a daruból, és Cesar védelmére siettem. Tipp: A hőkövetős rakéta itt is csodákra volt képes! A feladat után néhány szállítmányozó cég is felfigyelt ránk, így export-import jellegű feladatokat is végezhettem. A defekt - Puncture Wounds (Nehézség: közepes) Szegény Cesar büszkeségét alaposan megnyirbálta egy női sofőr, aki órákon át játszadozott vele, Cesar mégsem tudta őt utolérni. Űzőbe vettem hát magam is, és hogy fokozzam Cesar frusztrációját, viszonylag hamar utolértem a bigét, majd néhány tüskét kiszórva odaszegeztem az úthoz. A tyúk elszaladt, a defektmentes gumik felszívták magukat, én meg visszahajtottam a garázshoz. Tipp: Szerencsém volt, hiszen az autópálya végén értem utol a csaj kocsiját, ahol balra fordult, majd jobbra kanyarodva hajtott rá a hídra – én pedig a mezőn rövidítve elé kerültem, és teleszórtam tüskékkel a hidat. A csomag - Interdiction (Nehézség: közepes) Ideje volt visszamenni a farmra, ahol Toreno előbb halálra idegesített Sweet raboskodási körülményeinek ecsetelésével, majd váratlanul igazi ügynöki feladatot bízott rám. Elküldött egy kis hegyi faluba, majd ott Nagy Testvért játszva instruált fel a hegytetőre, és még járművet is választhattam. Fent a helyzet váratlan fordulatot vett: kétszer két üldöző helikopter érkezett, kommandósokkal megspékelve. Miután lerendeztem több tucat ügynököt, még a csomagért is el kellett mennem, amit a pilóta egy biztonságos, de baromi messzi ponton dobott le. Miután visszavittem a cuccot a szellemvárosba, a két megmaradt járgány egyikével hazahajtottam. Tipp: A küldetés előtt elhoztam a San Fiero-i reptérről néhány hőkövetős rakétát, így pillanatok alatt elintéztem a helikoptereket a SWAT kommandósokkal együtt. A reptérre pilótaengedély híján úgy jutottam be, hogy az őrbódé elé parkoltam, és a kocsi, majd onnan a bódé tetejére mászva beugrottam a kerítésen túlra. Ha már ott voltam, elhoztam egy helikoptert is, és azzal mentem végig az egész küldetésen, rengeteg időt spórolva. Ha mégis választottam volna járművet, és a végén azt szerettem volna megtartani, a szellemvároshoz visszaérkezve ki kellett volna szállnom belőle, és gyalog bemenni a garázsba. Verdant Meadows (Nehézség: könnyű) Toreno nem kapkodta el a bratyó kiszabadítását, helyette inkább a történelemkönyvön röhögcsélt, és újabb feladatot adott, ráadásul a pénztárcámat sem kímélte. Meg kellett vennem egy használaton kívüli repülőteret a sivatagban, kemény 80 000 dollárért. Tipp: Mivel az előző küldetésből nálam maradt a helikopter, legalább az utazás rövid volt… Repülőiskola - Learning to Fly (Nehézség: nehéz) Kézzel-lábbal tiltakoztam, de Toreno nem hagyott nyugton, és állandó hívásokkal zaklatott, míg el nem végeztem a pilótakiképzést. Néhányszor szívesen befontam volna a szemöldököm, de azért sikerült… Tipp: Azoknak, akik szimulátoron tanulnak repülni, a le- és felszállást külső, a körözgetést és a célzást feltétlenül belső nézetből javaslom elsajátítani. N.O.E. (Nehézség: közepes) Toreno konspirációinak meghallgatása után légipostás feladatot kaptam: felszerelést kellett vinnem néhány ügynöknek Angel Pine közelébe, végig alacsonyan, a radarok alatt repülve, különben a katonai bázis megkínált volna néhány légelhárító rakétával. A visszaút is hasonlóan kalandos volt. Tipp: A rendelkezésre álló időkeretet felmérve hamar rájöttem, hogy nincs szükség sem nyaktörő tempóra, sem arra, hogy szűk kanyonokban manőverezzek, ezért a felszállás után azonnal északnak fordultam, és a nyílt víz felett repülve, egész San Fierót megkerülve repültem a célhoz és vissza. Potyautas - Stowaway (Nehézség: közepes) Néhány váratlan látogató érkezett a reptérre: konkurens kormányügynökök. Toreno rövid, lelkesítőnek szánt szónoklatot intézett, aminek a vége az lett, hogy nyírjam ki őket. Először is utol kellett érnem a felszállni készülő gépet, majd a fedélzeten puszta kézzel legyőzni mindenkit – tekintettel az aknákkal csurig töltött raktérre, lőfegyver használata nem volt javasolt –, végül a pilótát likvidálva, majd az ejtőernyőt megszerezve robbanóanyagot kellett helyezni a gép orrába. Utána hátrafutottam a farokrészbe, majd kiugráskor aktiváltam a robbanószert. Tipp: A gépet csak úgy értem el, hogy a motorra ráhajolva némi plusz sebességet szereztem. Szerencsére nálam volt egy szamurájkard, így a repülőn az ügynökök hamar kiterültek. Igaz, elég lett volna azt az egyet kettévágni, akin az ejtőernyő volt, aztán eldobni a bombát, ami kiugrás után – a többi ügynökkel együtt – felrobbantja a gépet. Szabadesés közben figyeltem arra, hogy lehetőleg ne a katonai bázis, vagy víz közepén érjek földet. A titkos terv - Black Project (Nehézség: közepes) Este lett, mire visszaértem a reptérre, ahol az igazság várt rám. Truth újabb őrültségbe rángatott bele: el kellett lopnom a legféltettebben őrzött fejlesztést egy titkos katonai bázis mélyéről. Mesterlövészpuskámmal biztos távolságból leszedtem az őröket, majd az irányítóteremben kinyitottam a bázis földbe süllyesztett ajtaját. Lent már nem sikerült észrevétlen maradnom, riadót fújtak. Dolgozott az AK a kezemben rendesen, mire megtaláltam előbb a SAM lövegek kiiktatására szolgáló vezérlőt, majd magát a titkos projektet (egy mágneskártyás ajtónál volt olyan kedves az egyik tudós átadni a belépőkártyáját), ami nem volt más, mint egy jetpack. A hátirakétát felcsatolva kilőttem magam a silóból, és hamarosan társam mellett landoltam a homokban. Tipp: Mivel így is, úgy is riadó lett a vége, célszerűbb lett volna teljes mellszélességgel berongyolnom a bázisra, majd a szellőzőt használva lejutni a lezárt részre. Green Goo (Nehézség: közepes) Truth roppant izgatottan közölte, hogy el kell lopnom „valamit”. Mindegy mit találok, bizonyosan fontos lesz – mondta. Fogtam hát a jetpacket, és odaröppentem az érkező vonathoz, ahol a katonákat kiiktatva, harmadik próbálkozásra végre megtaláltam a megfelelő ládát, és benne… valamit. Máig sem tudom mi volt az, mindenesetre egy ideig Truth elvolt vele, mert utána hetekig nem láttam. Tipp: Nyílegyenesen az állomáshoz repültem, így közvetlenül a vonat előtt értem oda, így a peron tetejére leszállva biztos kézzel sorozhattam végig a szerelvényen tartózkodó katonákat. A feladat teljesítése után birtokba vehettem a repteremet, ami szép pénzt termelt számomra. Ráadásul Truth nálam hagyta a jetpacket is! LAS VENTURAS KÜLDETÉSEK Ketchupos lökhárító - Fender Ketchup (Nehézség: könnyű) Ázsiai barátom kemény fába vágta a fejszéjét, amikor Triád-kaszinót nyitott a maffia városában. Jöttek is a nehézségek csőstül, de szerencsére sikerült elkapni valakit, aki tudta, ki áll a dolgok háttérben. Kiköttettem a fickót a motorháztetőre, és elvittem egy kis túrára… A reptér ideális hely volt erre, hiszen kedvemre száguldozhattam, biztonságos ugrató is volt kéznél, így hamar megeredt a fickó nyelve. Tipp: Hagyhattam volna az egész repteret a fenébe, és száguldozhattam volna fel-alá a kaszinó előtti főúton is – csak az nem lett volna olyan stílusos, és a rendőrök figyelmét is hamar felkeltette volna. Kirobbanó helyzet - Explosive Situation (Nehézség: könnyű) Most hogy kiderült, ki áll a háttérben, ideje volt visszavágni. Woozie lehűtött, mondván, itt alaposabb tervezésre van szükség. Először is robbanóanyagot kellett szereznünk, amihez ideális forrásnak bizonyult a város határában működő bánya. Odamotoroztam, majd leugrattam a bánya aljára, és beszálltam az ott parkoló óriásdömperek egyikébe, annak kerekével szétzúztam a robbanószert védő ládákat, és begyűjtöttem az anyagot. Kifelé menet a biztonságiak elzárták ugyan az utat, de a bányagépeken végigmotorozva sikerült kicsusszannom az őrök között. Tipp: Ha a feladatra helikopterrel érkezem, az egész kijutási macerát megspórolhattam volna magamnak, egyszerűen kirepülve a bányából… Hamis zsetonok - You've had your Chips (Nehézség: könnyű) Egy időre félre kellett tennünk a konkurencia kifosztására vonatkozó terveinket, mivel valaki hamis zsetonokkal próbált meglopni minket. Hamar kikövetkeztettük, hogy a Sindacco család városszéli gyárában készülhettek – tettem hát egy kanyart a gyár felé. Az épületbe érve némi lövöldözés után szétromboltam az összes gépsort, majd a biztonságiakat lerázva visszatértem a kaszinóba. Tipp: Minden egyes gép detonációja újabb és újabb őröket vonz az épületbe, de ha távirányítású robbanószerkezetet tettem volna rájuk, egyszerre repíthettem volna a levegőbe mindet (a detonátor több kilométeres hatósugarának köszönhetően akár a kaszinóhoz visszaérkezve, a parkolóból is robbanthattam volna). Ha még mindig helikopterrel közlekednék, mind az üldözők, mind a zsaruk okozta gondot levehettem volna a vállamról… Don Peyote (Nehézség: könnyű) Truth hívott azzal, hogy néhány átmulatott éjszaka után most tért magához, egy Los Santos-i japán fürdőházban van, és fogalma sincs róla, hogy került oda. Mindenesetre megkért, hogy kutassam fel alkalmi ismerőseit, valahol Arco del Oeste környékén. Mivel több fickóra számítottam, négyajtós járművel kutattam át a távoli, kies vidéket. Ezután újdonsült ismerőseim társainak keresésére indultunk a közeli kígyófarmon, ahol azonban nem fogadtak tárt karokkal. Gyorsan kellett cselekednem, mivel az autókba pattanó farmerek veszélyeztették kótyagos társaim testi épségét. A végén visszafurikáztam Kent Pault és Maccert a városba, egyenesen a Caligula kaszinóhoz. Rosenberggel történt találkozásom után felhívtam Woozie-t, és örömmel újságoltam el neki, hogy a jelek szerint sikerült belső kapcsolatot kiépítenem a Caligulába. Tipp: A Maverick helikopter szintén négyajtós, és mondanom sem kell, mennyivel gyorsabb légvonalban megtenni nagy távolságokat… Intenzív gondoskodás - Intensive Care (Nehézség: közepes) Visszamentem a Caligulába, ahol Rosie sápítozott erősen. Meghallgatva a problémáit, igencsak sietnem kellett, hogy a maffia előtt megtaláljam a Johnnyt szállító mentőautót. A kórháznál kiderült, hogy elkéstem, de szerencsére egy Patriot parkolt a közelben, amivel átfésültem a várost, és néhány hamis nyom után megtaláltam a megfelelő mentőt. Miután a gengsztereket megállásra bírtam, a húsüzembe hajtottam Johnnyval. Tipp: Talán már mondanom sem kéne, de helikopterrel ez a feladat is jóval rövidebb idő alatt végrehajtható lett volna… Sikkasztás - Misappropriation (Nehézség: könnyű) Az előkelő villanegyedben ismét összefutottam a zsaruk gyöngyeivel, akiknek ezúttal egy FBI-os fickó és egy drog-nyomozó miatt főtt a fejük. Elküldtek a találkozóra, amit Aldea Malvada szellemvárosában beszéltek meg az ügynökök. A feladatom az volt, hogy szerezzem meg a dossziét, és hallgattassam el a szemtanúkat. Sikerült meglepetésszerűen érkeznem az összejövetelre, így nem kellett hosszú légi üldözést folytatnom a papírok miatt. Tipp: Az északi parti útról gyalogoson fel tudtam futni a hegyre, és így hátulról lephettem meg őket, elsőként éppen a dossziét őrző fickót hűvösre téve. A gazdátlanná vált helivel gyorsan megléphettem a tetthelyről. A húsüzem - The Meat Business (Nehézség: könnyű) Felugrottam Kenhez, és némi önbizalom adagolás után elkísértem Johnny húsüzemébe. A fickóra meglehetősen sokkoló benyomást tettem, így ismét menekülnünk kellett. Ránkgyújtották az épületet, és bárdokkal-láncfűrésszel jöttek ellenem, úgyhogy alaposan megdolgoztatták a fegyverem. A végén nyugtatgattam még kicsit Kent, aztán kiraktam a kaszinó előtt. Tipp: Nem szerettem volna, hogy fagyos legyen a hangulatom, így nagyon vigyáztam arra, hogy véletlenül se menjek a fagyasztókamrába, amíg csak egyetlen rosszfiú is maradt a közelben. Madd Dogg (Nehézség: könnyű) Miután résztulajdonossá váltam a Négy Sárkány kaszinóban, elindultam megnézni, kiheverte-e Ken a múltkori kalandunkat. Útközben csődületre lettem figyelmes a Royale kaszinó előtt, ahol Madd Dogg készült öngyilkos ugrásra a tetőről. Mivel felelősnek éreztem magam abban, hogy idáig jutott, elhatároztam, hogy segítek rajta. A közelben parkoló szalmabálás furgonnal a párkány alá hajtottam, majd Madd Dogg látványos zuhanása, és szerencsés platót érése után elfuvaroztam őt a korházba. Tipp: Mivel megéreztem, hol fogja levetni magát (mindig ugyanonnan rugaszkodik el), a járdára merőlegesen parkoltam le a furgont, így előre-hátra mozogva pont alákerültem. Szabadesés - Freefall (Nehézség: közepes) Miután elváltam Madd Doggtól, elmentem Kenhez, ahol találkoztam az új nagyfőnökkel, Salvatore-ral. Hogy elkápráztassam, elvállaltam a ráküldött bérgyilkosok elintézését. Mivel még a földe térés előtt kellett kiiktatnom őket, a reptérre hajtottam, és egy elkötött géppel a bérgyilkos-kvartett üdvözlésére siettem. Felrepültem a leszálló irányú légifolyosónál magasabbra, és fentről, zuhanórepülésben utolértem az egyébként gyorsabb sugárhajtású gépet. Itt meglehetősen nyaktörő mutatvánnyal átugrottam a másik gépre, és hidegre tettem a négy profit. Mivel a pilóta sem bírt magával, őt is a felhők fölé küldtem, majd letettem a gépet Las Venturas repterén. Delelő - High Noon (Nehézség: közepes) A dossziét Las Brujasba kellett vinnem, ahol a kopók már tűkön ülve várták. Mivel nem akartak tanúkat, a társuk és a magam számára szolgáló sírgödör ásásának kezdhettem neki. Tenpenny távozása után felgyorsultak az események, Hernandez rövid időre magához tért, így esélyhez jutottam. Ismét eljött a bosszú ideje, de ez a jelek szerint megzavart kissé, így képtelen voltam eltalálni a kocsija felé futó Pulaskit, maximum a gumijait lőhettem darabokra. Bár meglehetősen gyors autóval repesztett a szemétláda, a hegyi szerpentinen hamar utolértem… Tipp: Az adrenalin tombolásától hajtva leugrattam a hegyi szerpentinen a mélységbe, és a felborult autóból kikászálódva, egyetlen hőkövetős rakétával kiugrasztottam a kocsijából a korrupt zsarut. Szent Márk bisztró - Saint Mark's Bistro (Nehézség: könnyű) Salvatore el volt ájulva, hogy milyen simán elintéztem a bérgyilkosokat, így rám bízta a feladatot, hogy végezzek Forellivel. Remek alkalom adódott, hogy megszabaduljak Kenéktől, anélkül, hogy Salvatore gyanakodott volna. Elutaztam az ország túlfelébe, vissza Liberty Citybe, ahol volt ugyan némi fegyverropogás, ám a feladat legnehezebb részét a jettel történő landolás jelentette – szóval nem volt igazán nagy probléma a testőrség legyűrése. Tipp: Apropó jet. A leggyorsabb közlekedési módot mindig is a sugárhajtású gépek jelentették, ráadásul minden repülőtéren megtalálhatóak. A célterület felett egyszerűen kiugrottam a gépből, és leejtőernyőztem. A tervrajzok - Architectural Espionage (Nehézség: közepes) Végre jutott időnk Woozie-val a Caligula kifosztásának tervét csiszolgatni, ám hamar kiderült, hogy ehhez tervrajzok kellenek. Elmentem hát a tervhivatalba – útközben a turistáktól fényképezőgépet is zsákmányoltam –, eltettem a fegyvereimet, majd illedelmesen válaszolgattam a recepciós hölgy kérdéseire („igen, nem, igen”), így gond nélkül feljutottam a harmadikra. Mivel a jelek szerint az őrnek aznap nem járt ebédszünet, kénytelen voltam valamivel elterelni a figyelmét. Egy emelettel lejjebb találtam egy régi légkondit, amit tönkretéve azonnal bekapcsolt a tűzriasztó – így már elkészíthettem a fotót. Hanem akkor elszabadult a pokol, az őrök valamiből gyanút fogtak, így életem egyik legkeményebb helyzetében találtam magam. Amint sikerült kijutnom, már a rendőrségi helikopter is rám vadászott, így gyorsan visszatűztem a Négy Sárkányba. Tipp: Igencsak forró volt a lábam alatt a talaj, szerencse hogy emlékeztem az elrejtett golyóálló mellényre a közeli Come-a-Lot kaszinó reklámtáblája alatt… A hódítás - Key to her Heart (Nehézség: könnyű) A következő feladat jóval nyugisabbnak ígérkezett. A terv az volt, hogy meghódítom a Caligula egyik krupiéját, ezért követtem a kocsiját, persze feltűnés nélkül. Megvallom, kissé furcsa volt szép lassan, a szabályok betartásával közlekedni… A csaj először nem haza, hanem egy szexshopba ment, ahol én is vettem egy szexrabszolga-ruhát. Miután hazaért, leparkoltam a házával szemközt, és megvártam, míg a lovagja is megérkezik. Őt gyorsan kivontam az egyenletből, és ha már a maszkos ruha rajtam volt… nos, megtettem, amit meg kellett tennem. Később vettem egy házat a környéken, és randiztam párszor Millie-vel (ha a szolgaruhában állítottam be hozzá, a szexre mindig számíthattam). Végül megkaptam tőle a háza kulcsát, így ellophattam a belépőkártyáját. Tipp: Kihagyhattam volna ezt az egész hercehurcát, ha az első randi alkalmával egyszerűen lelövöm a lányt, és betörök a házába – de gondoltam legalább egyszer életemben kipróbálom ezt a szado-mazo dolgot... Gátrobbantó - Dam and Blast (Nehézség: könnyű) A városi áramfejlesztőt kellett kiiktatnom. Elmentem a reptérre, és a gát fölé repültem, majd következett az ejtőernyős ugrás, ami – bármennyit is csináltam már – megunhatatlanul jó móka. Mivel nem sikerült a gáton landolni, minden fegyveremet elvitte a víz. Szerencsére egy kést találtam a mólón, így hasfelmetsző technikámat csiszolgatva intéztem el előbb a kinti kettő, majd a benti alsó szinten lévő két őrt, végül a generátorok szintjét maradtakat. A robbanóanyagok elhelyezése és felrobbantása után elvétettem a kifelé vezető utat, így a tetőn találtam magam. Más választásom nem volt, így a vízbe ugrottam, majd az ott várakozó gépek egyikével visszarepültem a városba. Tipp: Ejtőernyőzésről jut eszembe: néhány nagyon magas épület tetejére feljuthatunk az utca szintjéről, a tetőn pedig általában egy ejtőernyő vár ránk, hogy kedvenc sportunknak kedvünkre hódolhassunk. Rendőrmotorok - Cop Wheels (Nehézség: nehéz) Ideje volt az álcázást biztosító motoros rendőri felvezetésről gondoskodni. Uniformist könnyen szereztünk, de a négy rendőrmotor begyűjtése már keményebb dió volt. Ráadásul a motorokat Knight Rider módra, menet közben kellett a kamionra helyezni. Rémálmaimban se jöjjön elő még egyszer ez a kaland! Tipp: A Linden állomásnál lévő motorral kezdtem, majd jött a reptér közelében lévő, ahol lendületből elgázoltam az éppen indulni készülő zsarut. Harmadiknak elmentem Roca Escalante-ba, végül elhoztam a Julias Thruway Eastnél lévőt is. Fel, fel és el! - Up, Up And Away! (Nehézség: közepes) Este 8 után értem a kaszinóba, ahol a többiek már a terv utolsó fázisát csiszolgatták. Csak a páncélautó megszerzése volt hátra, és Zero remek ötlettel rukkolt elő: szerezzünk egy Égi Daru szállítóhelikoptert, és azzal lopjunk páncélautót! Egyedüli pilótaként ismét nekem kellett bevetnem magam, elmentem hát a katonai bázisra, és a Patriot kihajtásakor beslisszoltam a kapun (elmehettem volna a már jól ismert „titkos” katonai bázisra, és elköthettem volna egy járművet – de amint beengedtek volna, úgyis észrevesznek). Ismét megküzdöttem egy laktanyányi katonával, majd a tetőn lévő ágyúval leszedtem az erősítésnek érkező két harci helikoptert, és elvittem a gépet. A páncélautót már gond nélkül szállítottam a sivatagai repteremhez. Tipp: Ha egy repülővel felszállok a bázis fölé, és ejtőernyővel kiugrom – esetleg Yay Ka-Boom-Boom (Nehézség: közepes) Mielőtt elhagytam volna San Fierrot, meglátogattam néhány régi ismerős gyárát. A bombával megpakolt autóval a kapuhoz hajtottam, és elgázoltam az őröket. A többi arc kinyittatta a kaput, amin be tudtam jutni a területre. A túlsó oldalon található épület hátsó részében parkoltam le a kocsit, majd a fegyveresekkel mit sem törődve, ész nélkül rohantam ki a raktárból, mielőtt az a levegőbe repült volna. Az udvaron átküzdöttem magam az őrökön, ám a bejáratot egy frissen érkezett autó mögött bezárták. Elfoglaltam hát a kocsit, és az ugratón keresztül áthajtottam a kerítés felett. Ekkor egy ismeretlen hívott a mobilomon, és a sivatagba invitált…
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

huvéd utca 2

(veres szabolcs, 2014.03.11 17:39)

jó játék

gta san andreas

(ferike, 2013.01.14 16:37)

a ryder küldetés a legg szarrab!!! meg a sweet meg a legszarram a big smok alig birtam átmeni a küldetéseken!!!!!

dgffr4

(k2, 2011.07.15 15:31)

fd

kiss649@freemail.hu

(kiss ferenc, 2010.12.12 09:22)

szia gta gtázni szeretnék nagyon